0 Live Blogging from KLIA, Sepang.

Whoa. Salam semua. So, aku dah sampai kat KLIA now. Dah check in luggage and settle. So, semua dah siap. Parents aku tengah borak-borak dengan saudara mara yang turut join aku penerbangan ke India ni. Seronok, travel ramai-ramai. Meriah. Hak3. Aku curi-curi masa gak ni sebab nak sangat update blog. Gila blogger tegar la kau ni.Bahahahahaha

Sementara tunggu gate dibuka pada jam 2.50 petang, aku rasa better aku gi jalan-jalan, cari-cari barang ke, takpun gi tukar duit rupee untuk beli hadiah kontest aku dan juga hadiah kawan-kawan ngan sangat ngader tempah itu ini. Hak3. Aku bagi keychain sudah kan? Hak3.Gila kedekut.

Kat KLIA ni dok sibuk world cup. Banyak la LED TV bersepah sana sini buat siaran ulangan world cup. Syok? Hak3. Sorry, aku tak layan la. Better pasang siaran  tennis ke kan? So boleh aku terpacak kat depan tv tu lama-lama.


Actly, entry ni tergantung sampai di perenggan di atas sebab aku gi makan, solat dan merepek meraban kejap. Now, aku kat depan gate nak masuk flight. Aku nak jugak update entry ni!Hak3. OK, panggilan untuk aku masuk flight! Bye-bye semua. Doakan aku selamat pergi dan kembali. Wasalam~


p/s : ini adalah entry paling kelam kabut sepanjang hidup aku.bahahahahah. sebab aku BERDIRI time tulis entry ni! hak3

0 komentar:

Post a Comment

yeah!

nak tinggalkan comment ke???

tunggu reply aku tau!!!

Mari langgan entri terbaru cepit!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Share

Widgets