0 Esok menunggang gajah, cukuplah keadaan sesak hari ini.

Whoa. Salam semua. Waktu kat sini masih pukul 11.30. Padahal kat Malaysia dan hampir pukul 2 pagi. Beza waktu 2 jam setengah. So, nak cerita India ni panas dan ramai orang pun tak best sebab bagi aku, semua dah sedia maklum tentang itu. Ramai umat! Even time kat airport pun aku pelik sebab passenger tak ramai, tetiba kat lobby airport penuh manusia.hak3. Kejutan budaya sikit tadi.

Aku dah nampak auto, dah nampak orang mandi bogel kat sungai, dah nampak bus kecil tapi penuh macma tin sardin, kedai-kedai yang macam nak runtuh tapi sangat sesak dengan manusia dan macam-macam lagi yang mengujakan aku. Cuma aku tak berapa suka keadaan disini.

Antaranya ialah aku tak tahan habuk-habuk dan juga keadaan terlalu berasap which is time kat jalan raya. Haih, time sampai dekat rumah Uncle Usman yang besar gilos ni, aku rasa muka aku dah tebal seinchi dengan minyak plus habuk time on the way ke rumah dia. Rimas aku. Habis gatal muka, susah jugak kalau kulit ni sensitif sangat kan?

So, aku tak mau la cerita banyak-banyak sebab tak de gambar kan? Tak best! Nanti aku update cerita lagi ye. Aku dengar esok aku gi tengok gajah. OMG! Aku teringat time aku camping kat pahang dekat Kuala Gandah, tempat sanctuary gajah.hohohoho. Tunggu je la aku letak gambar aku tertonggeng dengan gajah ye. Hak3. Aku nak tido la sebab badan dan otak aku masih set untuk jam Malaysia. Oh ye, flight tadi 5 jam! Siap delay lagi~hak3.

0 komentar:

Post a Comment

yeah!

nak tinggalkan comment ke???

tunggu reply aku tau!!!

Mari langgan entri terbaru cepit!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Share

Widgets