0 Auto di India, syok tu!!!!

Whoa. Salam semua. So, semalam tak seperti yang dirancang since hujan lebat di sini. Duduk rumah, makan, makan dan makan sampai aku rasa perut aku dah senak dengan rempak ratus.hak3. Yang penting aku suka gila papadom since dia orang yang kat rumah ni buat,so, fresh ye!

Esok aku harap aku dapat la tunggang gajah ataupun shopping barang barang cenderahati untuk korang semua dan pemenang entri aku. Hati gila gelisah sebab aku still tak tau tempat mana ada jual cenderahati ni.hak3.


esok ada blogger gathering kan?aku memang teruja habis sebab ramai blogger famous turun. Nak sangat pergi but then, ye, aku masih jauh.jauh untuk rasa pengalaman bersama blogger-blogger hebat.hak3


nway, hari ni aku dah dapat naik auto.syok habis!siap ada video. Nanti aku update vlog pertama aku ye since aku tak pernah bervlog!!!hak3. Sila la tatap keterujaan aku naik auto tu.muka memang sengih habis la.non-stop smiling!bahahahaha. Nantikan ye.


0 komentar:

Post a Comment

yeah!

nak tinggalkan comment ke???

tunggu reply aku tau!!!

Mari langgan entri terbaru cepit!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Share

Widgets