0 Mood mengupdate entri sudah kelaut.

Whoa. Salam semua. Mood aku nak berblogging macam dah kurang sikit. Aku tak tahu adakah disebabkan bulan Ramadhan and badan letih, atau kesibukkan mengejar assignment+test+quiz dan segala macam atau aku dah bosan dengan blog sendiri! Motif aku cakap aku bosan dengan blog sendiri sebab memperlihatkan template yang membosankan! Seriusly, aku bosan dengan template blog ni.

Hari tu aku ada cakap aku nak tukar template blog ni kan? Ya. Memang! Aku dah order costume design dengan Bean Moreno. Tapi aku tak berapa berkenan dengan template tu la. Aku nak blog aku lebih kemas. Kalau boleh 2 column je. Base warna putih sebab blog atau website yang warna putih senang dilihat dan dipandang. Aku rasa aku nak berehat sebentar dari blog la. Nak kemas dan buat apa yang patut untuk blog ni. 

Aku nak mood baru. Mood untuk blogging. Mungkin dengan tukar template nanti boleh bagi semangat baru! Nak private blog la. Mungkin! Tak sure lagi~ Haih~

0 komentar:

Post a Comment

yeah!

nak tinggalkan comment ke???

tunggu reply aku tau!!!

Mari langgan entri terbaru cepit!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Share

Widgets