0 Promosi : Dapatkan 100 Naskah Terawal Cerpen karya Uzair Zain

Whoa. Salam semua. Pagi ni aku nak buat sedikit promosi hari raya mari membaca! Ingat lagi masa aku sibuk kongsi dengan korang semua penulis novel, cerpen, prosa dan macam lagi? Encik Uzair Zain! Kenal? Klik [sini]. Dia sudah melancarkan cerpen terbaru yang akan siap dipasarkan terhad untuk 100 naskah sahaja! Bawah ni, aku letak sedikit gambar untuk anda teruja! Layan! 









Cerpen bertajuk Sampai Mati ini bukanlah karya pertama di hasilkan! Tapi ia merupakan karya sulung yang diterbitkan dalam bentuk naskah! Dapatkan ye! Berharga RM 10 ringgit sahaja! Kalau nak, boleh tempah dengan aku atau boleh terus direct menghubungi sendiri Uzair Zain di blog nya [pujanggabujanglara.blogspot.com] atau ke facebook beliau [Uzair Zain]

p/s : beli la, dia penulis berbakat! Korang patut ada koleksi pertama cerpen dia ni! layan blog dia, then baru decide nak beli atau tidak ye!

***sokonglah penulis tempatan kita***

0 komentar:

Post a Comment

yeah!

nak tinggalkan comment ke???

tunggu reply aku tau!!!

Mari langgan entri terbaru cepit!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Share

Widgets