8 Video Gadis Bertudung Menghina Zikir! Masyaallah!

Whoa. Salam semua. Aku tak tahu nak cakap apa dah! Gila! Ni memang nak kena rejam sampai mati! Geram pulak aku tengok! Kalau ko tak nak berzikir, senyap je! Bukan dengan mempermainkannya! Ya Allah, turunkanlah musibah mu kepada mereka ini! Dapat tahu siapa budak ni, mesti kena kau-kau dengan orang Islam yang lain! Bodoh! Sila nilai sendiri tahap kebiadaban budak-budak ni!

">

8 komentar:

hans said...

dah tersebar dah video nih
memang pompuan2 tu xsenang duduk lah agaknya sekarang

P/S : Dah 3 Kali Dah Macam Nih! Kalau Kali Ke-4 Macam Mana?

Salmia said...

aku sbgai perempuan bertudung pun malu dengan sikap diorang ni.

hmm... nak seronok2 tak pikir panjang

miss lolly a.k.a luvfareda said...

Memalukan.

QaQa said...

student nih mmg tgh dpt balasan mereke.buat sesuatu tak berpikir...serius malu tgk vedio nih..
ishhh2....

Sharinginfoz said...

kalau betul le diaorang buat tu memang sangat-sangat teruk le, bukannya apa takut ada orang ubah, sebenarnya dia cakap lain, cuba tengok betul2, anyway sekali lagi kalau betul memang memainkan agama, kena taubat terus

.fahmi. said...

MasyaAllah...ingt zikir ni boleh main2 ke???!!!
smga merek ni sgra bertaubat....

fathiahRAIHANA said...

panas time tgok video nie lam fb ri tu .. muke suci jea , pky tudung bkn maen lg .. sekali , ish .

Anonymous said...

I am impressed! Blog advice posted here is absolutely my friend. I justified after to clout board up with comments and prominence work. IE browser bookmarks to your blog solely in the present climate, I l stumble upon back to regard my friends more in the future! The color of the layout is not lousy, it is effortless on the eyes.

Post a Comment

yeah!

nak tinggalkan comment ke???

tunggu reply aku tau!!!

Mari langgan entri terbaru cepit!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Share

Widgets