0 Salam Ramadhan untuk semua.

Whoa. Salam semua. Ini adalah autopost sebab time ni aku sedang memunggah barang kedalam bas " Purnama Pelangi" untuk pulang ke rumah sebab esok awal Ramadhan. Aku nak sambut buka puasa pertama dengan family. Jangan aku mengamuk lagi macam kat station bus Shah Alam sudahlah kan. Sebab sumpah, aku tak pernah dengar langsung nama syarikat bas ni! Hahahaha. Mau rentung booth bas tu kalau tukar bas dan tangguh waktu!


Seronok dah ni! Dalam hati memang terngiang-ngiang takbir dan yang penting bazar Ramadhan. Dalam kepala otak dah banyak dah cerita-cerita time Ramadhan nanti aku nak    post untuk memenuhkan ruangan Ramadhan aku!

Dikesempatan ini juga aku nak mohon maaf kat semua readers mahupun followers aku sebab aku tak reply korang punya blogwalking dan korang punya comment secara terus-terusan sebab atas tugasan aku siapkan assignment dan juga kekangan waktu berblogging! Aku cuba time kat rumah sebab internet lebih laju dan lebih stabil!


Insyaallah Ramadhan ini akan lebih bermakna dari yang sebelumnya. Semoga amal ibadah anda diterima hendakNya. Sama-sama kita berdoa agar Ramadhan ini lebih baik dari yang sebelumnya. Selamat menyambut Ramdhan al-mubarak. Salam tulus ikhlas, hakimfaridzul~

0 komentar:

Post a Comment

yeah!

nak tinggalkan comment ke???

tunggu reply aku tau!!!

Mari langgan entri terbaru cepit!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Share

Widgets