5 Gambar menghina YAB Perdana Menteri Datuk Seri Najib oleh Mamak Umno

Whoa. Salam semua. Diam tanpa update. Biasalah. Hidup bujang. Kadar pasang surut tu ada. So, Jumaat ni tak sabar nak pergi Majlis Makan Malam dengan YAB Perdana Menteri. Tapi aku ada dengar-dengar yang pm kena Chicken Pox. Betul ke? Harap-harap jumpa la dia nanti. So, ini dia. Sila lihat gambar dibawah :


Aku ni bukan suka sangat berpolitik. Tapi aku suka mengambil tahu isu politik yang berlaku. Aku ni budak bawah umur, masih belum lagi boleh mengundi. So, ini bukan entri politik semata. Aku pergi blog exception dan jumpa entri ini. Terus tertarik untuk menulis. Aku tak faham kenapa perlu diubah suai gambar ini. Motif? Saja nak tunjuk bakat guna photoshop? Nak tunjuk bakat yang kau juga pandai mengedit gambar? Sigh~

Ini kan Perdana Menteri kita. Kenapa la perlu dibuat sebegitu rupa. Aku tak mau cakap banyak-banyak sebab aku rasa tindakan ini kanak-kanak sangat dan YAB PM pun tak heran la. Hak3. Setakat gambar edit. Tapi hakikatnya, beragak la! Ni kan Perdana Menteri. Kau nak edit, edit la.. Tapi perlu kah di upload untuk tatapan umum?

Manusia ni, kadang-kadang makin tua, makin menggila dia punya perangai. Bab edit-edit gambar, remeh la~ Banyak lagi perlu diurusin~hahahahaha

p/s : mamak umno, aku rasa kau perlu minta maaf la..apa da, perangai macam budak tak cukup umur. buat malu jak!hahahaha

5 komentar:

Nor atau Nad said...

lalalala
sangat kreatip
aku rasa dia dah penat edit gambar sendiri
hahahahaaha

izzah said...

sigh..
mengaibkan manusia..
sama mengaibkan ciptaan tuhan..
8SAYA BKN BERHALUAN KANAN ATAU KIRI..

Ciklinn said...

terukknyer org ni... haits... konon nak memburukkan org.. hakikkatnya dia yg buruks sbb buat ben bodoh ni..

Anonymous said...

Rasulullah s.a.w. amat benci kepada manusia yang suka menghina sesama manusia. Perbuatan orang-orang PAS ni menambahkan kebencian aku pada PAS. Ingatkan PAS berupaya mendidik manusia kejalan yang sopan tetapi sebaliknya. Elok PAS utamakan ceramah mengenai program membangunkan rakyat dari mencemuh sana sini. Orang yang suka mencemuh sebenarnya tak berupaya membuat program memajukan rakyat. Inilah masalah dalam PAS.Maaf sekadar memberi pandangan saja.

aziramsa said...

err sy rasa org ni jeles sbb PM kita tu kira hensem gak la kan. tak pun dia jeles tak dpt jd PM. hentikanlah kerja2 tak berfaedh mcm ni. buat malu rakyat malaysia jer.

Post a Comment

yeah!

nak tinggalkan comment ke???

tunggu reply aku tau!!!

Mari langgan entri terbaru cepit!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Share

Widgets