17 Ujian melihat anda gay atau lelaki macho! (untuk lelaki sahaja)

Salam semua. Aku terjumpa gambar ni kat pictures kawan aku. So, aku teruja nak kongsi kepercayaan karut marut ni. Ujian jari untuk tentukan lelaki itu GAY ATAU MACHO MAN. LOL. Saja, sebagai selingan entri. Asyik nak serius je, bosan gak kan? So, yang lelaki, boleh la cuba ujian "bodoh" ni. Yang perempuan, jeling-jeling la jari lelaki korang tu! Ekekekeke. Selamat mencuba!

ini ujiannya! Sila amati jari anda! LOL

Apakah keputusannya? Percaya atau tidak? Anda sendiri tentukan! Hahahahaha

17 komentar:

aNnE said...

kejap nak jeling...HAHAHA :D

SweetSyaza said...

hahhaha,entry best!!!!
habis semua jari aya n adik laki aku, aku tengokk..... ;p

DanieL AdiE said...

yeah!
i'm a macho man...


Latest Entry:
http://danieldeadie.blogspot.com/2010/12/u-can-never.html

Nor said...

pejadah nye semua nih
-_______-"

DOLCEshasha said...

wohhh ada maksud tersirat ni ;p

Encik Tikus said...

macho man ! yeay ! haha

maCy said...

err

FARIZ RAZALI said...

kalau tangan sebelah sama.. manakala tangan sebelah tangan lagi tak sama macam mana???? hehehe...

hakimfaridzul said...

@aNnEhahahahaha, ni entri suka2 je!

hakimfaridzul said...

@SweetSyazawahhhh...hak3...LOL

hakimfaridzul said...

@DanieL AdiEaku pun sama!syukur2!

hakimfaridzul said...

@Norshut up geb!

hakimfaridzul said...

@DOLCEshasha:P

hakimfaridzul said...

@Encik Tikustahniah!

hakimfaridzul said...

@maCyerk!

hakimfaridzul said...

@FARIZ RAZALItu cacat namanya!hahahahahaha

nas said...

alamak.. jari kanan gay.. jari kiri macow.. cmne nih? hahaha

Post a Comment

yeah!

nak tinggalkan comment ke???

tunggu reply aku tau!!!

Mari langgan entri terbaru cepit!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Share

Widgets