12 Kalau semua orang ada entri ini, aku pun nak jugak!

Salam semua. Lebih seminggu aku tak hupdate blog. Sebab utama ialah aku dah masuk belajar semula setelah cuti tanpa kerja dan gaji selama lebih 2 bulan! Dan 2 bulan itu langsung tak produktif! Kosong semata. Celik mata pagi tadi terus aku cakap kat diri aku dah 20 tahun! Banyak benda perlu diubah dan berubah untuk hidup yang lebih bagus dari sebelumnya! Kita kena maju, kalau dulu dah bagus, sekarang perlu LEBIH bagus!

Nak cakap banyak pasal 2010, aku rasa ada beberapa perkara yang berlaku tanpa aku rancang dan aku atur! Semuanya secara spontan. Aku jatuh terduduk, gembira tak terkata dan macam-macam lagi. Sejujurnya banyak benda dalam tahun 2010 yang aku mahu cepat lupakan berbanding aku simpan untuk cerita kat anak cucu nanti.


Impian dan cita-cita masa 2010 so far alhamdulillah. Banyak yang berlaku mengikut perancangan aku. Degree, foundation, blog, money, friends. Syukur, semuanya mengikut apa yang aku nak. Alhamdulillah. Dalam banyak-banyak itu, aku paling suka sebab tahun 2010 lebih banyak memahamkan aku erti sahabat, teman dan kawan! Seronok kalau nak cerita bab kawan ni!

Sejujurnya, tahun 2011 aku belum punya impian tertentu. Setakat jam 11 malam ni, aku cuma harapkan yang tahun baru ni beri lebih kehebatan berbanding tahun 2010. Benda-benda yang berlaku pada tahun lepas aku harap sampai situ je. Tak de dah nak sambung siri untuk tahun 2011. Aku memang berdoa banyak agar benda-benda buruk tahun lepas berhenti setakat itu sahaja!

So, kira aku dah lengkapkan apa yang ramai blogger tulis hari ni! 

p/s : blogger-blogger di UiTM Shah Alam. Aku nak cakap hi hi! hahahahaha

12 komentar:

me | is | aku said...

hi uitm blogger :)

DanieL AdiE said...

happy new year ya..

2011~


Latest Entry:
http://danieldeadie.blogspot.com/2011/01/salam-2011the-beginning.html

Nor said...

blogger uitm puncak alam x mau hye ke pitt -..-

suffer8zine said...

happy new year bro!

Terkini : Faizal Yusof Meninggal Dunia (Update)

izzah said...

hai..hai..
eh,u uitm shah alam ke??
same la kite!!!
huahua..

hqfizulhqkim said...

happy new year 2011.

hakimfaridzul said...

@me | is | akuhi juga!!!!

hakimfaridzul said...

@DanieL AdiEhappy new year to you too!

hakimfaridzul said...

@Norgedik la kau!!!!

hakimfaridzul said...

@suffer8zinehappy new year gak weyh!

hakimfaridzul said...

@izzahjgn nak poyo sngt ye!!!

hakimfaridzul said...

@hqfizulhqkimu too!!!

Post a Comment

yeah!

nak tinggalkan comment ke???

tunggu reply aku tau!!!

Mari langgan entri terbaru cepit!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Share

Widgets