6 Datuk Misbun Sidek keluar dari BAM. Lee Chong Wei pun ikut sama (isu)

Salam semua. Isu Datuk Misbun Sidek hendak keluar dari BAM memang jadi isu besar di surat khabar hari ni. Datuk Lee Chong Wei pun akan turut serta keluar? Itu kenyataan yang dibuat oleh Datuk Lee Chong Wei kepada media kerana beranggapan bahawa beliau akan turut serta jurulatihnya itu jika Datuk Misbun betul-betul mahu meninggalkan BAM. Kemana jurulatihnya akan pergi, beliau juga akan turut serta.

Datuk Misbun Sidek dan anak buahnya

Setelah banyak kejayaan yang dirai oleh Datuk Lee Chong Wei di peringkat antarabangsa, beliau amat berhutang budi kepada Datuk Misbun yang telah menjadi jurulatihnya. Kenyataan Datuk Misbun Sidek yang mengatakan ingin keluar dari BAM (Badminton Association of Malaysia) di sebabkan masalah dan konflik yang melanda persatuan itu. Apa konfliknya? 

Apakah yang berlaku sebenarnya? Bukankah Datuk Misbun telah berjaya menaikkan semula arena badminton negara? Telah berjaya melatih anak buahnya Datuk Lee Chong Wei hingga berjaya kini? Adakah disebabkan gaji? Latihan? Atau susunan semula struktur BAM yang baru yang dikatakan tidak disukai oleh Datuk Misbun Sidek?

BAM (Badminton Association of Malaysia)
Aku harap besok atau lusa, semua ini akan terjawab. Rata-rata semua orang menantikan apakah yang sebenarnya terjadi antara BAM - Datuk Misbun. Menjadi tanda tanya sehingga kini! Apa pandangan anda? Wajarkah Datuk Misbun keluar dari BAM? Adakah prospek emas (Datuk Lee Chong Wei) pada temasya Olimpik London akan terkubur begitu sahaja? Fikirkan!

6 komentar:

cik fara said...

huyooo
blog baru cepit!

Anonymous said...

msti ada maslh dalaman kan??
adeyh2!

izzah said...

wah..semangat kau!!
mcm pejuang sukan negara!
hahha...

*smart blog weyh

hakimfaridzul said...

@cik farahuyooo!!!cantik!!!muahahahahaha

hakimfaridzul said...

@Lelaki Inihurm, yup pan!
tp kan, seriously aku nak tahu apa masalahnya~

hakimfaridzul said...

@izzahsure2 aku pejuang sukan tanah air!~
:)

Post a Comment

yeah!

nak tinggalkan comment ke???

tunggu reply aku tau!!!

Mari langgan entri terbaru cepit!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Share

Widgets