7 Tiru macam saya dan kita untung sama-sama!

Sticky post 48 hours. Scroll down for new entry....TQ




Sepanjang menggunakan telefon bimbit, perkara utama yang kita cari ialah service bagus dan plan yang memang sehabis jimat! Rata-rata syarikat telekomunikasi memang sehabis baik juga mengaburkan mata anda dengan pelbagai plan menarik, package murah, dan penjimatan yang berbaloi-baloi katanya! Mereka kata sms murah, tapi call mahal. Mereka kata hebat, tapi line  tak dapat-dapat! Hakikatnya,anda telah ditipu sebab mereka bukan Tune Talk! Sebab Tune Talk berikan anda rasa sebenar puasnya menggunakan prepaid!Mari aku canangkan!


16 sen seminit ke apa jua nombor, 5 sen setiap sms ke apa jua nombor dan 5 sen per mb untuk data! Bukan ke sudah lebih dari cukup! Bukan ke sudah betul-betul memuaskan hati anda? Tak puas lagi? Mahukan lebih? Macam mana dengan pertukaran mata ganjaran dengan tiket penerbangan ke destinasi pilihan anda? Mahu?


Kalau dengan syarikat telekomunikasi yang lain, kita dapat redeem voucher KFC, McD, tiket wayang, kredit panggilan, dan sms! Dengan Tune Talk, anda boleh menukarkan mata ganjaran anda kepada tiket penerbangan. Hebat! Lagi banyak anda top-up, lagi jauh anda terbang! Boleh rujuk disini untuk carta mata dan destinasi pilihan anda! Mata ganjaran juga takkan luput sampai bila-bila! Anda juga boleh menukar nombor telefon anda bila-bila masa dengan mudah!

mari kira-kira sekarang!tetapkan destinasi kemana yang anda ingin tuju!

ini sebahagian saja, boleh ke sini untuk lebih lanjut

Tune Talk juga memberikan anda RM 100,000 Personal Accidental Insurance Coverage daripada Etiqa! Hebat kan? Mana nak dapat insurance berharga RM 100,000 dengan hanya menggunakan prepaid??? Nan hado kan???

So far aku guna Tune Talk ni, aku boleh cakap memang superb jimat dan berpatutan. Lagi-lagi student macam aku ni. Kawan ramai, dan bukan semuanya guna syarikat sama untuk telefon dia orang. So, guna Tune Talk ni, jimat sebab flat rate! Setiap masa, semua nombor! Tiada diskriminasi! Coverage line pun bagus sebab Tune Talk follow sekali Celcom punya line! Ceruk mana pun, masih boleh dapat!

"Tiru Macam Saya dan Untung Sama-Sama" dibawakan oleh hakimfaridzul.com

7 komentar:

izyantyPersonalTaste said...

menarik sangat tu, tiket kapal terbang...nak jugak huhuhu

DOLCEshasha said...

heeee, dah baca hakim! :)

TanyaLelaki said...

Webmast buat review ni berbayar ke?

hakimfaridzul said...

@izyanty collectionmemang menarik!!!tiket kapal terbang tuhhhh~bukan senang nak dapat~

hakimfaridzul said...

@DOLCEshashakeh keh keh, adv pertama aku weyh!!!

hakimfaridzul said...

@TanyaLelakiyup, berbayar... :)

suffer8zine said...

wahhh menarik ni bro

Terkini : Slower Is Better

Post a Comment

yeah!

nak tinggalkan comment ke???

tunggu reply aku tau!!!

Mari langgan entri terbaru cepit!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Share

Widgets