2 Apa itu Intense debate dan Com.luv?

Whoa. Salam semua. Ok, aku rasa aku berjaya ikut cara yang Ariffshah terangkan kat blog dia tentang cara nak pasang intense debate dan com.luv ni. Senang je. Tapi pening-pening gak la sebab ringkas dan padat caranya! Hak3. So, aku dah berjaya, dan aku nak berkongsi!hik3. Mari, kita belajar apa itu intense debate dan comment luv.



Actly, aku bukan la reti sangat nak explain menatang ni since aku baru je guna. So, kalau nak cerita lebih pun tak boleh. Tapi aku just nak cakap beberapa kebaikan intensedebate ni and com.luv. Sila lihat gambar dibawah : 


klik untuk tumbesaran

Bagi aku, best guna comment luv ni. Ada backlink which aku senang nak trace semula post entri korang. Lepas tu, kalau la ada orang baca entri ni dan nampak backlink korang tu menarik. Mesti dia terjah blog korang. Betul tak? Ada reply comment which korang tak yang meyusahkan diri korang untuk type nama pengomen untuk reply kat korang nye entri. Mudah kan? 

Kalau nak belajar ni. Aku tak tahu nak buat tutorial sebab aku follow apa Ariffshah ajar kat blog dia (klik ini untuk ke tutorial pemasangan comment luv).hak3. Setakat kawan-kawan kat UiTM ni, mybe aku boleh tolong korang buat comment luv ni! Amacam, aku nak tolong ni since, sharing is caring!hak3

So, aku sarankan agar korang semua pasang menatang ni sebab aku rasa best dan berbaloi-baloi! Dapat backlink! kalau nak tahu, pengomen suka comment luv ni sebab dia orang boleh tinggalkan jejak iaitu backlink mereka! Cuba dan rasainya! Kengkawan UiTM Kedah, insyaallah aku boleh tolong kalau korang tak reti. Kawan yang lain pun sama juga!!!

2 komentar:

NiZaM Limited said...

aku ade buat entri pasal Intense vs disqus and commentluv ni dulu..tp entri tu dah hilang..rugi jek.. :(

Sadun said...

masi guna ke? ke dah tukar balik?hehe

Post a Comment

yeah!

nak tinggalkan comment ke???

tunggu reply aku tau!!!

Mari langgan entri terbaru cepit!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Share

Widgets