8 Video Pil Puasa Sumpah Lawak Gila Babi!

Whoa. Salam semua. Selamat pagi! Ouh...Jarang betul aku nak ucap selamat pagi kan? Hahahahaha. Sebagai juadah pagi. Erk, sorry lupa, kita semua puasa. Sebagai selingan sengih-sengih di pagi hari, aku nak share satu video untuk korang tatap sama-sama sambil usap-usap pipi sebab lawak. Bagi aku lawak sangat since aku dah tengok video ni banyak kali dan setiap kali itulah aku gelak bagai nak gila!


Video Pil Puasa oleh Dee ni dirakam masa program jangan ketawa. Aku jumpa video ni dah lama kat facebook. Ramai orang main tagged-tagged video ni. Cuma beberapa hari ni, aku tanya beberapa orang, dia orang buat muka blur... Maknanya mereka belum tonton video ini! So, aku dah letak dalam blog, sila la tatap puas-puas ye! Justeru layan~ Zassss


p/s : amacam? Pil puasa? Hadapai puasa tanpa pancaroba~ Bahahahahahaha. Mari gelak puas-puas~

8 komentar:

Natasha said...

wahahahha...mmg lawak......senak perut tgk.... ni mmg bebetul punya pil puasa nie...hahahahahahah..

pstpst...kat mana nak beli ni erkkk

zulaikha said...

errr.. tak paham ape kaitan makanan ngan pil puasa tu erk?? huhu


*blur*
.::ZULAIKHA::.

cik helena said...

saya pon tak paham!hahahaha

Ansof86 said...

kik..kik..ki... telaka nyer....

Unknown said...

ahaha.. mmg se'eh la lepas tu.. bukan takat kenyang je.... ahahahahahaharunn....

Ciklinn said...

ala.. line umah akk lembabs mcm siput seduttt.... tak dpt2 nak tgokk

DOLCEshasha said...

hahaha . nak jugak lah pil tuh : ))

arina.nana said...

ahaahahahahha....waaa....waaa.....wuuu..waaaa....haahahahahhahaha

Post a Comment

yeah!

nak tinggalkan comment ke???

tunggu reply aku tau!!!

Mari langgan entri terbaru cepit!

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Share

Widgets